28.7.12

Jag längtar efter att få tatuera mig igen! Men det skall finnas tid och pengar då :/ Och så längtar jag efter att få snorkla utomlands i klart och fint vatten :) Och att få se mina barn växa upp, få se vad dom blir för personer osv. Men man ska inte skynda, allt har sin tid. En dag i taget. Vi lever i nuet och ska ta vara på det vi har för man vet aldrig när det kan vara för sent. Just nu saknar jag min Mommo & Moffa som varit i Närpes över en månad, dom missade Elliots dop också :( tycker ni ska ta och lag er hem snart! (jo jag vet att min Mommo läser dethär) Imorn är det sista rockoff kvällen och cool som jag är så ska min mamma uppträda då ;) Sen blir det bara lugnt resten av sommaren, måla Nellies nya säng och fixa lite med tavlor, fotografier mm här i lägenheten. Tar ganska länge att få allt som man vill ha det om man som jag är lite lat och inte orkar bry sig om allt på en och samma gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar