5.5.11

OO

Här vare tomt.
Nellie fick russinpuré igår.... do I need to say more ?
Bytt bajsblöja 8 gånger idag. Så nå sånt ska vi nog inte ha mer :)

Robins överraskning till mig då.. ;
Vi for ut till stugan på lördag eftermiddag och myste lite framför brasan, jag började lösa lite korsord och han gick ut i skogen och dona, SA HAN.
Sen efter typ 2 timmar hade det börjat skymma och då ledde han mig till andra sidan av holmen och där hade han dukat upp med ostbricka, fondue-gryta, räkor, jordgubbar, vin, cider och spritt rosenblad runt alltihopa, så romantiskt!
Sen hade han placera ut 4 oljelampslyktor också, två på bordet, en på en sten bredvid och en ca 50m bort på en liten berghäll som går ut i vattnet. När vi hade ätit klart och packat ner alla saker i en låda fråga han mig "Ska vi gå efter lyktan då ?" Visst svarar jag utan att tänka destomer på det, gick bakom honom ända tills han stannar och säger åt mig att gå fram och ta lyktan. Då såg jag att det låg en ask på berget, och of course en massa rosenblad där också.
Har dock inte på mig ringen för den va en halv storlek för stor så den är och blir förminskad nu, dom ringer troligtvis nästa vecka när den är klar :)

Älskar min Robin så otroligt mycket, mitt hjärta <3

Och vår älskade lilla trollunge som det inte ens går att förklara hur mycket vi älskar, tänk att vi levt ett liv utan henne, svårt att föreställa sig. Gulliiiiiiiiiiis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar