30.4.11

En överraskning... ÅT MIG ?!

Glad valborg på er, om man nu säger så ?
Nellie är i full gång med sin förmiddagslur och jag sitter här och är nervös.
Robin har ordnat så att mina föräldrar ska va barnvakt från idag eftermiddag till imorgon nångång, han och jag ska nämligen bort, OCH JAG HAR INGEN ANING OM VART. Och ni som känner Robin vet att han är vääääldigt oförutsägbar, så jag känner på mig att jag kan hamna var som helst ikväll, men tror nog det blir bra hursom :)
Och så har jag ju ingen aning om vad vi ska göra heller,
ska det bara vara vi eller ska vi umgås med folk ikväll ?
Ska vi äta middag och sånt eller typ ut och skjuta sjöfågel ?
Aaaah, blir tokig av nyfikenhet...
Men det är ju inte så länge kvar nu så ;)


Här är bild på mina små geckobebisar som började kläckas tidigare i veckan men på något vis dog båda två inne i sina ägg innan dom hann komma ut, har ingen aning om vad det berodde på :s
Men jag har ju mååånga ägg till, så vi får väl hoppas att nästa par tar sig ut levande! :)
Topsen är där så att ni kan få ett hum om hur små dom faktist är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar