11.4.12

Nya vanor

Har vart en bra dag idag :) Städat lite här hemma och sen in till stan en sväng, Nellie åkte med sin faster till hammarland på middag och jag&lilleskrutt blev hos ma&pa. Var och hängde med Tici, Sophie och Luca en sväng också, trevligt :) Kan nu även meddela att från och med idag går jag på LCHF-dieten. Och jag ska banne mig lyckas, inte falla tillbaka och äta godis och mackor hela tiden. Idag t.ex har jag ätit två ägg och några skinkskivor till frukost, grisfile och sallad till middag och nu ikväll en kiwi samt lite hallon. Mellanmål har jag inte hunnit med några, busy mum ;) Har även gjort lite situps både igår och idag, för att småstarta med tränandet. Idag fick jag dock en pusselbit i ögat rätt som jag låg där på golvet, sen skrattade Nellie massor åt mig, undrade väl vad tokiga morsan höll på med :p

2 kommentarer:

  1. Vänta lite med sittups ännu, du kan permanent förstöra dina magmuskler då de inte är på rätt plats ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woops det hade jag ingen aning om :0

      Radera