5.6.12

Djurhem ?

Ja för er som undrar så missade vi ju båten i lördags, kanske lika bra eftersom det var skitväder! Har städat och rännt runt hela dagen, ska snart åka och mata ormarna också, dom bor ju på annan ort så. I fredags hittade jag en smått skadad kråka som jag tog hem, hade den på balkongen en par dagar och släppte ut den i skogen häromkvällen, då kunde den flyga igen så det var inget värre. Haha men vad är det riktigt med mig och skadade djur ? Om jag hade plats och råd skulle jag lätt öppna ett "hem" för överblivna djur, djur som blivit misshandlade, som folk inte kan ta hand om och vilda djur som förlorat sina föräldrar. Skulle va jäkligt kul faktist :) Som ni märker så låter jag inte något stå i vägen för min pälsdjursallergi, men fan att man ska behöva dras med det alltså! Det är skitjobbigt. Tycker att någon annan icke-djurintresserad kunde ta min allergi istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar