26.2.09

He got stucked with his finger in a sharks mouth

Haloo :)
Har just ätit middag, skall packa ihop alla mina saker nu och sen duscha en snabbis.
Om 24 timmar får jag vara med mitt gulle !
Sista dagen på Skansen imorgon, kommer sakna det, även om veckan har varit lite smått jobbig i och med att jag stigit upp halv 6 varje dag och att tiden har gått så förbannat långsamt.
Vet inte vad mer jag kan säga, är i behov av en plattång för 'någon' har snubblat sönder min = Jag har varit krullig hela denhär veckan ):
Så nu sitter jag här i en knarrig bäddsoffa med krulligt hår och önskar att jag vore någon annanstans :/
Haha nej nu jävlar, packapacka.
Jo förresten så messa Robin mig idag, hans buk är slut igen så han äter någon medicin som gör honom trött, han är knappast vaken när jag ringer till honom ikväll, usch hoppas han blir bra.

Hejdooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar