18.2.09

Nänänänänä

Jag är så jävla förvirrad.
Har inte skrivit blogg på ett bra tag, sry.
Jag vet ingenting för tillfället. Men egentligen så vet jag precis.
Den ena hjärnhalvan stretar emot.
Den skriker 'nej låt bli' medan den andra befaller 'gör det, du kommer må bättre'.
Jag vet fan inte vad jag skall göra alltså.
Men jag tror att jag behöver en paus från allt, från allt nojs och allt strul med kärlek hit och dit.
Jag behöver inte kärlek, bara vänskap just nu faktist.
Jag behöver få spendera tid och ha kul med vänner och annat bra folk, bara få leva livet och njuta av den ungdom som återstår, haha, nu låter det fan som att jag är gammal, nä men jag behöver lugn och ro. Jag har varit så hispig ända sen i oktober och bara gjort första bästa sak som poppat upp i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar