23.2.09

nedräkning, desperat ?


Jag vill hemmmmmm.

Skansen är nog kul, lite slitsamt för fötterna emellanåt och så har jag ju inte fått vara med reptilerna ännu utan bara i aphuset :p men dom är cjute dom med så det är chillpill.

I lördags köpte jag förresten en skitsnygg tröja, bild på den får ni säkert nångång.


Pratade just med Robin och han har fått golvet klart i badrummet, great succes! Haha, blir aningen trevligare att gå på toa nu då när man slipper få stickor i fötterna varje gång man går in dit :)

Han hade tydligen ätit ett helt kilo glass också :o anteckna det jo.
Saknar mitt gulle, bara 96 timmar kvar nu.

Det är bra att räkna ner timme för timme när man väntar på att något bra skall hända för då märker man att tiden verkligen går, (den kunde ju dock få gå ännu snabbare).
Men att sova är ett superbra tidsfördriv för mig (Y)

Pussar på Robin. <3
(ska få tatuera över mitt misslyckade verk på foten också, på bilden är den bara halvfärdig men spelar roll den ser ändå ut somjagvetintevad.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar