13.10.10

7 timmar sömn :O

Trodde inte hon skulle vara så snäll och låta mig sova 7 timmar i streck inatt, och natten innan 6½ timme. Hon brås på mig när jag var liten, gjorde knappt något annat än att sova ;)
Har börjat på min förlossningsberättelse men måste läsa igenom den och skriva om lite för jag vill ju ha med så mycket detaljer som möjligt, den kommer nog att bli rätt så lång så hoppas bara att ni orkar läsa :)

Och för att ge svar på Åsas kommentar ; Hon ska heta Nellie :)
Mellannamnen håller vi ännu på klurar lite på men Hägglund i efternamn sen också.
Just nu sitter jag hos mamma och pappa och ska mata ödlorna och sen ut i förrådet och se om mina äckliga möss lever ännu, hah.

Godnatt :)

2 kommentarer:

  1. vilken tur att hon är en så snäll flicka :) just det hur går det med pinkisarna, fast jag antar att du inte har nån koll på det nu men tanke på bebisen :)

    SvaraRadera
  2. jag ser fram emot din förlossnings berättelse := nästan lika mycket som jag ser fram emot min egen förlossning, hihi :)

    Vilket fint namn förresten :)

    / Mikkis

    SvaraRadera