24.10.10

söndag

Idag blir det bara mys med bebis.
Pappa och Timon är och fiskar med moffa och några till. (Nellies pappa och moffa alltså)
Jag sitter här med mommo och Nellie sussar så sött i soffan.
Kanske ska via sparhallen sen och köpa ett gäng små handdukar, alla vi har hemma är antingen nerspydda, påbajsade eller i tvätten så det kan behövas lite fler :)
Spytrasorna som man fick med i FPA-lådan är inget att ha tycker jag, frottéhanddukar suger åt sig mycket bättre och spytrasorna är så tunna också.
Nellie sover jättebra ännu, väntar bara på att det ska vända så att man ska måsta va uppe hela nätter men det har inte kommit något sånt ännu. Hon somnar mellan 00 och 02 och vaknar och äter vid 4 eller 7 så jag får ju sova rätt så många timmar i streck :)

Ikväll ska jag, Robin och Nellie ut till Godby och klippa klorna på Fridolf och Selma så ska ta med mig kameran och se om jag kan få några bra bilder på dom också. Saknar dom ju fortfarande, det kommer jag nog aldrig att sluta göra, men tur är ju att jag får fara dit i princip när jag vill och hälsa på dom :)

Löv Pernie

2 kommentarer:

  1. vi köpte en hel hög med små handdukar på ikea, ja tyckte de verkade onödigt men patrick sa att ja sku tro honom, DE BEHÖVS! :p haha :)

    SvaraRadera
  2. haha, jo man märker det nu efteråt!
    Och tro mig, det är mera spyor nu efteråt än under graviditeten ;)

    SvaraRadera