26.10.10

FEBER!

Ååh, blev asdålig i söndags kväll efter att vi hade varit till Godby och Eckerö.
Kände ingenting alls när vi kom hem och sen när jag hade duschat kanske 10 minuter så var jag helt slut. Fick ont i hela kroppen och började frysa som bara den. Fick 38,8 i feber sen senare på kvällen och igår hade jag 41, idag har det pendlat mellan 37,8 och 40,5 så jag mår stundvis bra och emellanåt mår jag skit igen.
Nå Nellie är ju frisk och det är det viktigaste.
Igår fick hon gå ut med mommo i vagnen en stund så jag fick vila lite och idag ha mommo varit över till oss och skrivit lite i hennes babybok.

Idag skulle vi ha varit på mamma-fika men som ni nog förstår så gick dom planerna upp i rök.
Riktigt synd för det var så många där som man skulle vilja lära känna bättre! Och så är det ju alltid kul att träffa massa andra bebisar :)
Imorgon ska jag försöka bli frisk iallafall så att jag kan börja träna snart (hemma).
Vill verkligen komma i form nu. Nog för att jag redan är rätt smal om magen men lår och rumpa behöver ju få sig lite trimning nu. Men annars så är jag nog helt återställd från förlossningen och graviditeten, känns verkligen inte som att jag vägde 12 kg mera och födde barn för bara 3 veckor sen :o
Nu ska jag springa hem och hänga tvätt, Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar