23.1.11

Dop idag!

Jeppjepp, idag har det varit dop. Nellie somnade ca en halvtimme före vi skulle åka till kyrkan, så vakna hon när jag klädde på henne, slumra till 5 minuter i bilen och sen höll hon sig vaken hela kyrkan, och skratta åt prästen :)
Det gick ganska fort, lite predikan om Emil i Lönneberga och vatten på huvudet samt 3 psalmer så var det klart ;)
NELLIE LISA AMANDA HÄGGLUND <3
Gudföräldrar är Patricia, Sophie, Pontus och två av Robins kompisar som tyvärr inte kunde komma.
Elin var med på dopet och fotade, så jag ska få en skiva med bilder av henne nu i veckan :)
Nu ska jag måda i mig ännu en bit smörgåstårta som middag, grabbarna är och skrinner och Tici och Sophie kommer just hit för att spela lite Wii med mig :))
Kan ju passa på att bjuda på lite gamla bilder.
1. Jag och min halvkusin Lukas, 2 månader ? ( på min 16års dag)
2. Jag, Tici och Sophie på min studsmatta, 2½ år sen.
3. Jag på midsommar 2008. Hotpants, nitbälte och pilotbrillor, de e grejer de ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar