5.1.11

NÄMEN ?

Jag ladda nog upp en inlägg igår men det är ju inte här ?!
Nå det jag skrev var väl att vi flyttat Nellies spjälsäng och mina 7 ödlor + terrarium från mamma och pappa. Samt möblerat om vardagsrummet så det känns mycket större nu ;)
Sen fyllde pappa år igår så vi var dit på tårta och efter det åt vi middag, lite i fel ordning, men det var asgott med sjöfågel som Robin tillredde (och sköt) :)
Sen tittade vi bara på TV, Nellie var inte alls så grinig igårkväll som hon brukar när hon är trött, var nog för att hon har ny speldosa om snurrar och lyser så hon blev helt paralyserad av att titta på den ;)

Just nu är jag på jobb och kommer vara det de närmsta 4 timmarna också, money money!
Ikväll får vi se vad vi hittar på, ska iallafall njuta av att ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ha mina geckogullen hemma och slippa springa över till mor & far hela tiden :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar