17.9.11

Gooodmorning!

Har just ätit frukost och vänt uppochner på vardagsrummet för att försöka hitta Nellies pipmugg som Max sprang omkring med här igår, inte det lättaste!
Funderar på att möblera om vardagsrummet på riktigt och inte bara slänga runt möblerna för att hitta något. JA jag är faktist så stark att jag kan SLÄNGA runt möblerna ;)
Vi har haft det såhär möblerat sen nyår och det börjar kännas lite bläääh om jag får säga det själv.
Vet dock inte hur/vad jag skulle ändra på men det visar väl sig, måste få lite betänketid :)

Robin for till Sverige imorse på Bagerimässa i Kista, skulle såå velat vara med på den men nääeh, orkar inte båta/bila flera timmar för att sedan proppa i sig massa bakverk och bila/båta hem igen (och troligtvis spy) så det fick va! Istället har Nellie och jag en mamma-dotter-myslördag :)
Vi ska bada och så ska vi ut och gå en sväng, kanske hon hjälper mig möblera om också ;)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar