20.9.11

Tiiiiiiisdag

Aah, lite senare idag ska ni få se bilder på vad jag fyndade åt Nellie igår! Köpte från Baby&Barngrejer-gruppen som jag är med i på facebook. Det var första gången tillochmed som jag köpte något därifrån men shit vad fina saker hon fick!

Igårkväll fick jag en ny smaksensation ; chokladnougatglass med frysta hallon! Mikra hallonen lite så dom vart varma så glassen smälte litegranna, mmmmmmmmmm vad gott!

Hunden heter Glenn, och han är en riktig coward så jag kallar honom Shaggy ibland, kanske ska sy en grön tröja åt honom så ser han ut som Shaggy också :D (i Scooby Doo ni vet?)
Håller på lära honom att gå i koppel och det går väl sådäär. Han förstår inte att man kan kissa och bajsa FAST man har koppel på sig, men det är väl som med allt annat, man måste ge det lite tid bara :)

Är skitglad just nu för jag bloggar faktist från min gamla laptop som jag inte använt på svinlänge för att inte w,f och shift tangenterna har funkat, men nu mittiallt funkar dom ?! Förstår mig inte på detta alltså.. Ibland strejkar dock f men då får jag bara se till att ha ett inkopierat ;) Älskar laptopens tangentbord, sååå mycket bättre än stationära datorns!

Håll utkik efter bilder som kommer senare :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar