8.9.11

Sverigeresan då...

Började dagen med att plocka upp Jennie och åka ner till hamnen, checkade in och körde ombord, så långt gick ju allt bra iallafall :D
Sen skulle vi gå upp och äta frukost och ingen av oss var väl riktigt sugen på Rosellas buffé med bacon och köttbullar (TILL FRUKOST ?!?!?!) så vi åt några små mackor och drack lite te.
Efter typ en kvart började det gunga så heeeeeeelvete, uuuusch!

Vi skulle försöka oss på vilstolarna men det gick käpprätt åt helv*te för jag började må så illa där så jag måsta spy. Sen spenderade jag hela båtresan liggandes på golvet inne i ett toabås och spydde säkert 15 gånger innan vi äntligen var framme.
Då mådde jag hur bra som helst igen och vi for till Bromma ZooMarknad och kollade på deras oändligt långa hyllor med förbaskat mycket saker och djur på. For sedan till Spånga och betalade/skrev på lite papper.
NU VAR HAN MIN :D
(ni får se sen i slutet vem jag pratar om)

Vidare till Bromma igen, NextStop närmare bestämt och plocka upp lite filmer&spel till LMB och till sist Solna Centrum och Lekplaneten för att shoppa lite åt Nellie samt hämta leksaker till Lekplaneten. Sen åt vi massor hela dagen också, McDonald's för det mesta. Och shoppade lite kläder åt Max och Nellie :)


Fick en HappyMeal utan att ens ha beställt det ? eeh. Men chicken nuggets är huvudsaken :D

Det är honom jag pratar om :D

Lilla Teo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar