19.4.10

Härligt väder!

Fy vad slött jag har som sitter inne och glor ut i fina vädret, tyvärr kan jag ju inte smita ut heller så )):
Robin och jag var till Sverige i helgen, till Tomtit's, roligt roligt!
Sen for vi in via Stockholm och jag köpte två lite längre t-shirts och ett linne, måste ju förnya garderoben nu när man växer :)
Och gulleBoris ha vuxit jättemycket de närmsta veckorna, han har säkert ont av det också.
Bob, Lucifer, Torkel och Lina lägger ägg typ vilken dag som helst nu och till denhär "säsongen" så har jag allt sparat precis som när Boris låg i kläckaren och han överlevde ju så då borde det ju bli åtminstone något litet pyre till i sommar. Men det är ju så svårt med domdär ödlorna, Lina är ju den enda som lägger bra ägg typ. Torkel har ju lagt sina på värmestenen så dom ha blivit grillade och dom andra lägger så små/porösa ägg. Linas är fina, runda, kritvita och stora :)

Sen messade Pontus imorse också och sa att dom i klassen ha fixat biljett åt mig så jag far med dom på klassresa på onsdag :D :D
Igår sålde jag Fridolf och Selma ):
Men dom får det nog bra i Godby, även fast det luktar skit där :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar