11.4.10

Hunger!

Robin kom just hit med spagetti&köttfärssås, och champinjoner! Mumma.
Jag har blivit helt tokig i köttfärs, måste ha liksom. Och häromdan när Robin sa att vi skulle laga kyckling till middag (som jag annars äääälskar) så fick jag nå fel och blev skitsur och sa att jag ville ha köttfärssås.
Så han masade sig snällt iväg och köpte ingredienser och sen ställde han sig och laga det åt mig trots att klockan var halv tio på kvällen :)
När jag väl skulle äta hade hungern gått över i illamående så jag tog bara några enstaka tuggor sen lämnade jag resten och somnade framför TVn.
Stackarn, han kände sig nog misslyckad då som lagat mat som jag inte åt upp ):
Haha, det är inte lätt att bo med mig :) speciellt inte nu...

Gröt har jag bestämt att jag ska laga när jag kommer hem iallafall.. Fast då är jag säkert trött och sugen på ananas eller nåt sånt istället :)
Haha, det är helt sjuuukt hur oförutsägbar jag har blivit, det är som att jag inte känner min kropp riktigt ordentligt längre, det är nya överraskningar hela tiden och allt bara svänger och ändras så snabbt!
Men den lilla invaderaren har hjärtljud på 162 slag/minut, mamma tror att det är en flicka, det gör jag med :)
(bilden är på mig och Charlie och har inget med texten att göra)
Löv Pernie

1 kommentar: