16.4.10

It's growing :)

Känner hur magen bara växer, den är helt hård nertill nu.
Inte sådär 'fläskismjuk' som den annars är, haha ;)
Mamma ringde just och berätta att min gamla babykorg/säng finns kvar på vinden hos mommo&moffa :D:D trodde den var gone..
Imorgon far jag och Robin till Sverige, har inte riktigt bestämt vad vi ska göra ännu men antingen Cosmonova på lördag och Tomtits på söndag eller Tomtits på lördag och Aquaria på söndag..
Hmm, svårt att välja detdär..
Tomtits vet jag iallafall att jag vill till! Nog för att vi var dit med familjen för bara nåt år sen men då höll dom på bygga massa nya saker där och sen så var det ju så sjukt kul också :)
Dom har så himla mycket grejer att prova på och experimentera med.

Idag är en bra dag, för jag har nya treggings (tack mamma) och mina snygga skor.
Och det är f-f-f-freeedag :)
(bilden är från Åre på pappa,Robin&Ronny)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar