28.4.10

Spydag

Jepp, tydligen är det det idag igen..
Jag tror att jag känner små rörelser inne i magen, det känns som att nån pickar till där inifrån, eller 'nån' och 'nån', vi vet ju vem det är ;)
Sitter på jobb just nu och posten kom hit för x-antal timmar sen men häcken står kvar ouppackad eftersom jag mår så jäkla illa idag igen. Börja fundera på om det är pollen eller graviditeten som gör mig så förbannat trött ? Skulle jag lägga ner huvudet på skrivbordet nu skulle jag helt klart somna, usch va skönt det skulle va :D
Och TICI! (och säkert andra), ni ska få bilder på magen, men den ser inte SÅ mycket större ut än på den bilden som redan finns i ett tidigare inlägg. Men bara vi kommer oss för så ska vi ta lite bilder :)
Vår bm är också gravid, såg henne just och hon börjar bli riktigt tjock nu, och när hon går på mammaledigt i sommar nånting så blir hon ersatt av Erica Dunder, haha grrreat! :)

Märker hur jag har förändrats/mognat faktist. För innan jag blev gravid tänkte jag att "Fan jag vill också ha en stooor fin mage" men nu är det mera "Åååh jag vill att bebisen ska komma".
Håller redan på längtar ihjäl mig till oktober.
Men en sak som jag inte riktigt har förstått ännu är ; Jag kommer bli tjock, alltså riktigt tjock. För så måste det ju ändå kännas att va gravid, som att man är riktigt riktigt tjock. Men när jag tittar på andra gravida eller bilder på såna som ha varit gravida så kan jag inte fatta att jag också ska bli sådär stor (iallafall bra nära, eller kanske tillochmed större).
Kanske måste inse att magen kommer växa maaassor :)
Är ju också ganska förundrad över hur mycket den kan töja sig, men bra är väl det :)

Löv Pernie

1 kommentar:

  1. Grattis:) det går bara fortare och fortare för varje vecka som går! och helt plötsligt är det bara en vecka kvar, ska ni kolla om det blir en liten tjej eller kille? :)

    SvaraRadera