6.2.11

En helsikes bra helg

Yes, det har vi haft! I fredags var vi först hos mamma och pappa och åt middag, sen gick vi hem och Nellie somnade runt 10,11-tiden, då kom Jennie och Niklas till oss (barnfria) och vi drack lite öl/vin och spelade Alias, hade skitkul! Och Nellie vaknade först 09 dagen efter! :o Robin kom inte ens ihåg att hon hade sovit hemma, han trodde hon var hos mina föräldrar, haha, så när han träffa mamma dagen efter frågade han henne ; Jaha, hur har hon sovit inatt då ? haha.

Igår (lördag) vart vi än en gång bjudna på middag hos mam&pap, spelade "Med Andra Ord" med familjen, så här blev det ;

Pontus: öööööh, SÅS MED PAPPA I!
Jag: SPERMA!
*Ingen annan säger något, tiden rinner ut*
Pontus: ääääh, det var ju GUBBRÖRA!
hahahahha ;D

Sen såg vi på melodifestivalen och HIPPHIPP, så gick vi hem vid halv 12.

Idag (söndag) har Robin kört till Islandia med Pontus och Penny. Jag, mamma, pappa, Mixa och Nellie gick dit och mamma vände och gick hem när vi kom fram, jag och pappa var ut och övningskörde lite, sen kolla vi lite hockeymatch och så for vi till Mariebad, SIMMAT 725m, jätteskönt! Ska börja åka och simma MINST 1 gång i veckan, och stiga upp tidigare om morgnarna, Absolut inte efter 10, nu stiger vi ju upp runt 13tiden, ajajaj, det måste sluta. På onsdag är det iallafall kontroll till barnrådgivningen och på lördag börjar vi på babysim :))

Sitter hos mam&pap just nu och ska få middag här ÄNNU EN DAG :o På deras initiativ! hah. Så ska gå och hjälpa till med tortillasakerna nu :)

1 kommentar:

  1. Sån tur har inte jag. Hampus kan komma med på simning om jag kommer med, men han tycker att det är för "barnsligt" för att fara själv, och säger att det var min idé med babysim, då får även jag simma med han :P

    SvaraRadera