14.2.11

måååååååååååndag

Jag skulle vilja ha en ny header igen. Ska ordna om designen lite också tänkte jag, börjar tröttna på blågrått, vill ha lite mera rosa istället :) Så om någon känner sig sugen så säg till, det uppskattas :)
Glad alla hjärtans dag på er förresten!
Har just dammsugit och Nellie ligger ute i vagnen i sover, ska just dra in henne eftersom det är så tusans kallt ute. Sen ska jag se på lite DH och pyssla med ödlorna, fortafande inga ägg :/

Bjuder på tvp bilder från förra veckan, ena från när Jennie och Natta var här med sina busfrön (gick inte så bra att få alla att titta in i kameran) och en där Nellie visar hur roligt det är att sitta i sin väldigt begagnade matstol (som ska målas om) och titta på när pappa lagar mat :)
ETT PROBLEM bara ; När jag lägger in bilder från min systemkamera och ska rotera dom så blir bilderna helt röda, eller minsta lilla röda pigment på bilden blir jätteröda, kolla den på Nellie så förstår ni, vad gör man åt detta ? :S

2 kommentarer:

  1. Glad alla hjärtans dag på dig med! :)
    Lust och ses imorgon eller något den här veckan? <3

    SvaraRadera
  2. Jag kan nog fixa en ny header till dig , en rosa! :) om du vill :) Isåfall gör vi som förra gången att du får mejla önskemål och bilder till mig så fixar jag :)

    SvaraRadera