8.2.11

Tisdag

Hallå på er, här händer inte mycket, ska just ringa far min och höra om han har tid att övningsköra något idag, helst nånstans jättelångt bort så jag får ihop tillräckligt med tid så jag kan börja köra med mamma snart (hon har tid oftare), nu vill jag fan ha mitt körkort alltså!
Nellie ligger i vagnen och sover och ikväll ska vi till Jennie och Niklas en sväng :)
Trodde jag fick magsjuka igår för mittiallt mådde jag så himla dåligt och spydde en gång och sen var det som om ingenting hade hänt. "Gravid" tänker väl ni då, men det är omöjligt, jag är nog INTE en av de 3% som blir gravid trots p-piller. Ska ordna lite bland våra kvitton nu, blogger funkar igen :) så ikväll kommer det lite bilder från bl.a Nellies dop och helgen!


Pusshej


Min snyggsnygga tattoo som blev gjord förra veckan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar