1.2.11

Tänkte förklara lite hur det ligger till med vår dator..
Alltså, AVG-virusskyddet har gått ut och jag kan inte uppdatera det ?
Så vi har inget virusskydd så när jag klickar på "logga in" på blogspot kommer det fram en ruta där det står att jag "inte bör fortsätta till den här webbplatsen" så klickar jag på fortsätt TVÅ gånger för att datorfanskapet ska förstå att jag ändå vill logga in. Sen när jag tittar på min blogg så är det senaste inlägget fortfarande "Dop idag!" och det borde ju ha kommit två till efter det :o så nu har jag ju ingen aning om vilka inlägg ni ser och om det ens är värt att uppdatera ? Ni kan ju kommentera om ni ser dethär :)

IDAG HAR JAG IALLAFALL TATUERAT MIG! Bild kommer imorgon när jag tagit bort plasten :) Gjorde den hos Björn på This Love Tattoo, fittigt nöjd! :D

1 kommentar:

  1. Just ja, jag har bara möjlighet på lördagar för annars blir jag tvungen att simma bakfull på lördag morgon då vi har babysim klockan 11 :/

    SvaraRadera