11.2.11



Robin kom hem med en fastlagsbulle åt mig förra veckan en morgon, igår fick jag varma, nygräddade ciabattas också ;)
Är glad att jag har en sambo som jobbar på bageri.
Dock var jag jättedålig i magen en dag förra veckan och förstod inte varför, flera timmar senare kläcker Robin ur sig "Jamen det var ju laktos i bullen!", haha, tack för den du!

Och tidigare nu idag så hade han nå skräp i yllesockan ; *tar av sig strumpan, plockar ut något, sätter det i min hand, säger ; Här har du din piercingkula, haha WTF ?! Visade sig dock att det var hans som hade lossnat från bröstet :)

1 kommentar:

  1. Jo, tycker det är rätt så dåligt med "fina" nappar här på ön, så de flesta har väl samma ;) Ja, det är sjukt skönt att få sova på nätterna. Sen att hon är mer vaken på dagarna gör inget - någon gång måste hon ju få vara vaken :)
    Hur går det för er annars då? ha ni börjat ge Nellie några smakisar ännu?

    SvaraRadera