25.4.11

Påååååsk

Nu är jag frisk igen, efter bara 1 dag på antibiotika så mådde jag ju redan mycket bättre och nu såhär efter några dagar till så är jag helt återställd, bara det att jag är döv på ena örat, men de brukar jag kunna bli ibland efter förkylningar :p
Och nu är min mamma och syster sjuka istället så under påsken har vi inte gjort mycket, Timon ha varit här hela helgen och ska väl hem idag antar jag. Nellies vagn har blivit omgjord till sittvagn och det var skitkul enligt henne själv eftersom hon nu kan se sig runt när man är ute, lite obekvämt att sova sittandes dock för hon trillar bara åt ena sidan, haha :p
Idag har vi även uppgraderat oss till nappar som är från 6 månader uppåt, dom andra hade börjat skava på hennes näsa så dom är alla borta nu :)

Visar upp en av sina nya nappar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar