12.4.11

Shame on me for not updating!

Sorry.
 Har ingenting att skylla på heller, så vi lämnar det där.

Nellies andra tand kikar fram precis bredvid den första, och tro mig, det är INTE lätt att fånga dom på bild. Särskilt inte sen jag oftast är ensam med henne, ni skulle bara veta hur mycket Robin jobbar nu. Han sticker till bageriet runt 06 på morgonen, kommer hem på snabblunch/ger mig en bulle vid 12, 13 - tiden och far sen iväg och svetsar till 23, och det är typ då jag går och lägger mig. Så vi hinner inte träffas mycket, men det kommer nog att löna sig i slutändan ;)


Fick slänga två ödleägg i helgen och ännu ett igårkväll för dom hade börjat mögla = för fuktigt i mosslådan, ska ut i skogen ikväll och plocka ny mossa och INTE fukta den så mycket. Tici var hos oss igår när jag skulle slänga ett ägg  och hon fick den briljanta idén att dissekera det. Haha, vem var det sen som höll på börja spy ?! Inte jag iallafall. Var ändå bara massa slem och ett pyttepyttelitet embryo i det.
På fredag är det intagningsprov till Vårdinstitutet som gäller, ska vara där hela dagen och hoppas på det bästa. Kommer jag inte in så vet jag inte vad jag tar mig till.

Plikten kallar.
Haaaade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar