21.6.11

En idol färre.

Faaaaan alltså. Ryan Dunn har dött.
Ända sen jag var typ 5 år gammal har jag avgudat Jackass-gänget och legat uppe sent på nätterna bara för att titta på deras program på MVT, skitsamma om man var aptrött i skolan dagen efter, Jackass MÅSTA man ju bara se.
Råkade väl hamna framför TVn nångång när pappa såg på det och sen den dagen var jag såld alltså.
Vet inte riktigt vad det var jag fastnade för men åååååh, dom är så härliga.

Och nu är Ryan Dunn död. Hurfan alltså ? Förstår det inte riktigt. Men hemskt är det.

Här är några kommentarer och sånt av hans vänner.


Johnny Knoxville på Twitter:

I dag förlorade jag min bror Ryan Dunn. Jag sänder mina tankar till hans familj och hans älskade Angie. Vila i frid Ryan, jag älskar dig, kompis.

Steve-O på Twitter:
Jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag älskar Ryan Dunn och verkligen kommer att sakna honom.

Jason ”Wee Man” Acuna på Twitter:
Jag saknar dig, polarn! Du var alltid en lycklig kick ass-snubbe!

Dave England på Twitter:
Jag älskar dig Ryan. Jag kommer att sakna dig svårt.

Bam Margeras mamma April till en lokalradiostation:
Det känns som att jag har förlorat min egen son. Ryan var en underbar person, verkligen den finaste och snällaste. Han var som min extrason, alla älskade honom.

Van Toffler, högsta chefen för MTV Networks i ett uttalande:
Vi är förkrossade över den tragiska förlusten. Ryan Dunn har varit en älskad medlem av MTV-familjen sedan över tio år. Han fick oss alla att skratta och hade samma ändlösa entusiasm till livet som ens bästa skolkompis. Våra tankar och allra djupaste kondoleanser går till Ryans familj och vänner. Jackass brödraskap kommer aldrig mer att bli detsamma.

´

RIP



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar