11.6.11

Rock til' you drop.

Fyfaaaaaan vad jag dansade igår, jag dansade, dansade och dansade. Ååååååååååh guuud så härligt det var alltså!
Började med middag på ÅSS men vi fick vänta över en timme på maten och sen vräkte vi i oss den på2 minuter, begärde notan, väntade 20 minuter och stack hem fort som fan för att börja dricka. Förfestade hos Jennie och Niklas med massa folk sen vidare till Arken och det var skitkul där! Robin var också med och vi höll oss på Arken HELA KVÄLLEN :o
(Förutom när jag gick upp till Indigo för en shot)

När vi kom hem var Nellie och hennes faster Marielle vakna och skulle äta morgonvälling, då var väl klockan 06-nånting ?
Sen åkte Marielle hem och vi somna som tre små grisar, Robin sover fortfarande han men jag har just smörjat in mig med solkräm och ska precis just lägg mig ut på altan ;)
Blir nog att åka till någon strand sen senare idag, är sååå sugen på att bada!

Jo justja, träffa nåra av mina bloggläsare igår också, känns mycket bättre nu när jag fått "konkret" bevis på att folk faktist läser bloggen, tidigare har jag bara tänkt att " ääääh, ingen läser den ändå! "

Nej nu ut i solen med min lilla skrutta (som ska sitta i skuggan). :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar