8.5.12

'cause I like it

För någon vecka sen påpekade min mamma att jag har så konstig stil.
Då syftar hon på att jag gillar piercingar och tatueringar (och för att jag hade köpt ett par skor med nitar på, hehe).
Men det är den jag är bara, har varit så fascinerad av både tatueringar och piercingar sen jag var liten. När jag var 7 tror jag att jag började tjata om att få pierca naveln, haha. Och sen tjatade jag väl tills jag var 14 då jag äntligen fick göra det! Ett halvår senare blev det en i näsan och när jag var 16 fick tungan agera nåldyna. Sen tatuerade jag ju in Nellies namn på fingret, det var min första riktiga tatuering. Någon månad efter satte jag fast Leo på ryggen förgott och nu Elliots namn + det lite större projektet.
Och ja, det gör ont att sticka nålar i sig här&var men det är sååå värt det!

Och jag må klä mig mycket i mörka färger men jag tycker inte att jag passar i ljust så.
Man ska väl klä sig som man trivs, eller ?
Så folk får väl tro och tycka vad dom vill när man sen kommer gående med piercingar och tatueringar.
Ni kan ta bort ungefär hälften av all förfäran i er blick när ni tittar på mig, haha, jag är inte så farlig :>

1 kommentar:

  1. förut hade jag smycken i näsa,ögonbryn,tunga,monroe,läppen å naveln sen mitt i allt tyckte jag att ja var för gammal för sånt haha så idag har jag "bara" tunga,näsa å madonnan kvar :) 5 tatueringar å den 6:e på kommande :)

    SvaraRadera