26.5.12

Träning + rätt kost

Är så peppead på att få träna, hårt!
Från och med nu är det strikt LCHF-diet som gäller och träning, träning, träning.
Så fort jag har tid och är barnfri så ska gymmet stå som första prio, punkt slut!
Ska träna bort mer kolhydrater än vad jag stoppar i mig, och dricka massor med vatten, rensa ur kroppen.
Förut har jag aldrig brytt mig om vad jag proppar i mig, men nu gör jag verkligen det.
Chips, godis och sånt har jag fått sån jäkla avsmak för, tur det!
Coca Cola är jag dock sugen på väldigt ofta, suck. Visste ni förresten att om man dricker en burk cola så tar det 25 minuter på löpband för att träna bort den ? Sjuukt!
 Och bröd mm får jag sån uppsvullen mage av, plus att jag får ont i magen av kolhydrater nuförtiden.
Så lika bra att skippa allt sånt.
Ska ner 10kg så ligger jag på min normalvikt, det målet ska jag väl kunna nå till hösten har jag tänkt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar