26.5.12

Sverigeresan

Vi var alltså till Sverige igår, jag och Jennie.
På båten på vägen dit satt vi ute på deck hela resan, det var så varmt och skönt i luften och blåste knappt alls så.
Sen började vi köra mot Stockholm och allt gick givetvis bra, tanten i GPSen hade lite krångel att hitta åt oss bara. Men till slut kom vi fram och jag vet inte riktigt varför vi körde till kliniken först för det var helt onödigt och tidsödslande.. Åkte iallafall vidare till Swahili Bob's, gick och shoppade i väntan på att de skulle öppna.
Kärade som vanligt ner mig i ett par skor (som åker på ikväll) :)
Sen gick vi tillbaka till Swahili Bob's och piercade oss, faktist den mest smärtsamma av alla mina piercings visa det sig. Nåväl, vidare iväg till kliniken där vi blev liiite försenade eftersom GPS-tanten inte var världens bästa guide..
Men väl där gick allt superbra! 30e Juli, längtar nåt enoooooooormt!

Sen blev det en sväng via Kungsträdgården och träffa en kompis, eller ja, mammas och pappas kompisars son, som jag inte träffat på 19 (!!) år. Astrevligt :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gillar din blogg!
    Under bara va det är för klinik du varit till? Man blir ju nyfiken.

    SvaraRadera
  2. va? var den piercingen smärtsam att ta?? jag tyckte den var den lättaste av alla att ta :D

    SvaraRadera