10.5.12

Dagens irritationsmoment ;

Folk som bloggar, typ dagligen eller åtminstone flera dagar per vecka, som sen plötsligt lägger upp ett inlägg där det står något i stil med "Asså har inte folk ett eget liv när alla bara snokar på min blogg hela tiden".
Men vafaaaaan, varför skriver man blogg om man inte vill att folk ska läsa ?
Då köper man sig en dagbok!

Jag tycker iallfall att det är kul med många läsare (inte för att jag har SÅ många, but still).
Men ibland undrar jag vilka som läser, folk kan glo/snegla på en så konstigt ibland så man börjar ju undra, haha. Sen kommer det alltid fram någon till mig på krogen som läser min blogg, och hittills har jag bara fått creds av dem ^^

2 kommentarer:

  1. haha, en gång i tiden när jag var en aktiv bloggare å skribent på Xit sidan så kunde jag fan inte gå på krog mera utan att folk kom fram å sku hålla med eller tjaffsa emot något utav mina inlägg :p en tjej i lobbyn kom fram till mig å bara "heeeejjj mikkis!! jag tycker du e så jävla cool, får ja lägga till dig som vän på facebook???" å jag bara öööööhhhh känner vi varandra?? å hon bara "nä, men ja älskar din blogg" haha :p å en annan gång kom en äldre man fram på arken å bara "alltså jag läser din blogg dagligen å jag tycker att du ser ut som en skunk" jag vart förbannad å vände på klacken å sku gå å då ropar han "alltså en söt skunk, jag älskar skunkar,dom e söta" haha :p de var tider de :D haha :p

    SvaraRadera
  2. jag läser din blogg :) lite roligt eftersom du har barn i någorlunda lika ålder som jag själv :)

    SvaraRadera