25.1.09

Aldrig i livet.

Nej, jag går bara inte tillbaka. Jag gör inte det bara.

Mr. M (kan vi kalla denna person som jag nu skall prata om).
Mr. M är het som fan, snällare finns knappt, roligare får man leta efter och bättre personlighet kan man se sig i arslet efter.
Jag förstår inte varför men jag umgås så mycket bättre med killar än med tjejer.
Och jag trivs mycket bättre med äldre än med yngre eller jämnåriga.
Men Mr. M är äldre som i 'mycketmycketäldrevadfantänkerdupå?!',
men har åldern verkligen någon betydelse när man är kär ? (Nej jag är inte det)
Spelar en fem sex år hit eller dit verkligen så stor roll, när man en gång upplever riktig kärlek.
Jag vet faktist inte själv vad jag skall svara på det.

Mr. M.. taste it, MMMMmmmmmmmmmmmmmMR! hehe ;)
Om jag kunde spola tillbaka tiden ett dygn kunde jag göra så att han verkligen skulle komma ihåg mig, men jag behöver inte använda mig av det, inte det minsta nästan. för nästan första gången i mitt liv så känner jag mig tagen för den jag verkligen är.
Några nätter till på dendär soffan skulle sitta najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar