18.1.09

Nervsammanbrott, lövbiff och en björn.


Jag hade en trevlig kväll igår.

Det rördes om lite i både balanssinnet och bland känslorna.


Mr Q kan ta sig där bak.

Mr Q sa ; Vi gör bara det här som vänner, du är så mysig, flaflapäpäpäääää.

Och jag sa ; Du kommer ändå ha hittat en ny om två veckor.

Mr Q säger då ; Nejdå, jag lovar.


Och vad fan har inte hänt nu två veckor senare då ? Jo Mr Q har skaffat en ny flickvän. Men han verkar ha fått det han var ute efter iallafall ; fitta och någon som är 'mogen' nog och har ett jobb och kan betala hyra för att bo i hans sketna lägenhet.

Jag vill radera honom totalt ur mitt liv och mitt sinne.

Jag vill inte ha något med honom att göra längre, aldrig nånsin mer. Men det kommer jag till 100% att måsta göra ändå.

Nåja, jag får iallafall pengar för att han får låna min cpmoppe tills han skaffat sitt jävla körkort och sin turbobil med pyttesmå reservdelar på som kostar 60 euro styck. Ojojojojojojojojojooooooooj jag orkar snart inte mer.

Omogen jävla skit.


Nåja hrm, nu har jag fått skriva av mig om det.

Om ni vill ha lite information så kan jag ju meddela att det har blossat upp känslor i mig, för en annan person alltså, och visst är ju det skönt. Eller det är väl mer eller mindre exakt vad jag behöver nu när MrQ går och skaffar en flickvän med jobb. (Jag har faktist också jobb, på två ställen)


"fan vad hon är svartsjuk" måste ni tänka nu.

Men till er förvåning ; nej jag är inte det.

Jag orkar inte gå och spara domhär tankarna i huvudet så jag skriver ner dom.

Godnatt luder och småpojkar med gevär.


(bt*dubblaVsomjagintekanskriva*, jag börjar lipa varje gång jag ser bilden. från i höstas när jag och 'gulle' aka Mr fucking Q var på kökar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar