24.1.09



Nu har jag kommit på vilket jävla dåligt intryck folk måste ha av mig.
Redan idag så har jag kommit på en massa människor som antagligen tror att jag är någon annan.

Idag köpte jag en fågelholk så jag hoppas på bebisar nu inom en snar framtid. Ikväll har jag inte en blekaste om vad jag skall göra men något lär man väl hitta på.

Imorse vaknade jag runt 10 och tänkte fara på jobb till 11 men jag orkade inte så jag sov en timme till och gick sedan till bussen vid lite före 12 men då såg jag att den inte gick förrän kvart över 1 :O så det var bara att traska till stan då eftersom mamma låg och sov så.
Sen kom jag fram, blöt som en blöt hund (höhö), men det var tur att jag jobbade med bara Meli för hon blir inte sur på mig :p
Sen lurade hon i mig någon godis som smakade spya och så sålde vi en spelkonsol till en bitchig och krävande mamma. (intresseklbben antecknar jag vet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar