25.1.09

Totalkaos och mintchoklad


Hoshosh. Kom nyss hem och ska just äta middag sen till Toffe en sväng.

Gårdagskvällen började på Uncan med Calle och David en stund, sedan bort mot västernäs men där var det slött&dött så jag åkte till Klinten till Robin och var där med Änki.


Jag sov på ett helt annat ställe än det var meningen,

jag pratade med en släkting som jag inte hört av sen jag var typ 6 eller 7 (Lola),

jag drack varm oboy med minttu (=MUMMA!),

jag träffade en ny person som jag var mycket skeptisk till men under nattens gång visade det sig att han är en jättefin person och han imponerar mig väldigt starkt på vissa sätt.


Sooo alltså satt jag uppe hela natten och gjorde allt från att dansa till att prata om det mest privata saker.

Åt frukost på hese (stabilt) och igår fick jag även reda på en hel del saker som trasslat in sig i mitt huvud just nu.


Jag faller alltid tillbaka lika lätt, alltid lika snabbt.

Jag vet inte vad jag ska förvänta mig den här gången.

Jag har ju trots allt lovat att inte gå tillbaka till dig, men skulle folk veta vad du sa till mig igår så skulle dom förstå men även kritisera.

Jag har ingen aning om nånting, du är en underbar person är allt jag kan säga just nu.

Men vi vet nog båda hur det slutar om vi påbörjar detta igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar