19.1.09

en isbjörn, en grizzlybjörn, en vanlig björn och en krambjörn.


haha, kom just på att mina rubriker är kopplade till mina texter men inte på ett fullt så synligt sätt.

det är ganska kul ändå för då får folk gissa hur rubrikerna hänger ihop med texterna och fantisera och föreställa sig precis vad som helst även om det inte är så.


nåja, jag träffade Mr Q några minuter ikväll, tydligen är inte 'hondär' hans nya flickvän.

men det skiter jag i, jag går aldrig mer tillbaka.

nu vill jag ha alla hjärtans dag, och en lång promenad.


om exakt en vecka fyller jag år, ganska tufft med tanke på att man bara gör det en gång om året, haha. i helgen ska jag fira men jag vet varken var, med vem eller hur. haha blir nog det gamla vanliga med trevligt folk, hör av dig om du vill vara med.

PUSSSSSSSSSSSAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar