1.5.10

Lördag

Vaknade inatt när Robin och Tom kom hem för dom hade inga nycklar så jag måsta upp och öppna. Sen börja dom steka falukorv som dom åt och jag blev så jäkla äcklad av lukten så jag höll på sätta mig upp, lägga mig ner, sätta mig upp, lägga mig ner. Kändes som att jag måsta spy emellanåt. Tillslut lyckades jag halvsomna men sen vakna jag med ett ryck och sprang till toaletten där jag satt och hade såna satans kväljningar och magen bara krampa ihop sig, men spydde gjorde jag fan inte. Snöt mig och gick till sängen igen och sen när jag höll på somna igen så kände jag en massa 'fladder' och pickningar inifrån i magen, bebisen hade väl tydligen vaknat när jag var upp och sprang och sen vägra den va stilla för jag kände rörelser ett bra tag innan jag tillslut somna :)

Jobbar bara 12-16 idag, sköönt, sen blire väl eventuellt Godby ikväll för att åka och hälsa på fåglarna och se om dom behöver kloklippas :)
Nya mössen och zobhobaslarverna kom hem för nån dag sen också, och tillochmed Leo (som bara kan äta små mjölmaskar) vräkte i sig 4 stoora larver :o
Han kanske bara är kräsen då och inte har svårt att svälja som jag trodde..

Robins tumme är skitasig för han skar upp den och måsta sy i förrgår, igår drog han av sig sin plastskena och bandaget för att det skulle få luftas lite men han glömde sätta på det igen så imorse när jag kolla på honom var det fullt med ludd och äckel där. Pappa har börjat kalla honom Tummen, haha. Men han ha iallafall målat pappas nya båt och polerat och donat på den :)

Skulle skapa ett nytt album på facebook men det ville inte jobbdatorn och jag har ju i princip aldrig annars tid så.. Men ska väl ta mig tid att göra det nånting från mammas dator :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar