22.8.10

Bilder










Här fick ni nu lite bilder, kolla facebooken för flera :)
Var till BM tidigare i veckan, mitt blodtryck var lite högt så hon skicka ner mig till labbet och ta nytt urinprov och blodprov men dom ha fortfarande inte ringt om svaren :s
Hjärtljuden pendlade lite mellan 127 och 138 och livmodern är 32 cm hög, så i princip så hög som den kommer att bli.
Håller fortfarande på funderar jättemycket på dethär med förlossningen. Nog tror jag att vi klarar av det, Robin har ju varit med om det förut och han är ett jättebra stöd. Bara jag börjar öva lite smått på andning och avslappning så kommer det nog gå bra. Vill ju bara inte att jag ska få såndär hemsk yrsel igen eller få värsta migränanfallet under förlossningen, för då lär man ju redan ha bra mycket annat att koncentrera sig på.
Mina samandragningar kommer mycket oftare nu iallafall, och barnmorskan sa att bebis bara är lite ruckbar nu så den ha lagt sig med huvudet fixerat redan, blir nog en tidig bebis tror jag ;)
Löv Pernie

1 kommentar: