7.8.10

woohoh

Sitter hemma hos mamma och pappa nu, ska snart till gräsplanen mittemot nabben och spela brännboll med massa folk, sen ska vi hit igen och grilla hamburgare :)
Tidigare idag var jag och Robin och kolla på en lägenhet, helt ny och skitbillig på 60 kvm så vi ska väl ringa till han som har den lite senare och säga att vi tar den.
Så vi kommer att flytta, fyfan vad skönt!
Den är bra planerad och har disk-och bykmaskin och stort vardagsrum och en stor klädskrubb.
Så då slipper vi bo i orrkojan på klinten när bebis kommer, så nu behöver jag inte gå omkring och oroa mig hela tiden över var vi kommer bo. Känns jätteskönt.

3 kommentarer:

  1. vilken tur :) men de e väll bara en 2:a om det bara är 60 kvm? /mikkis

    SvaraRadera
  2. Jepp en tvåa är det men Timon ska bo hos sin mamma i höst tror jag så han kommer inte va där. Han ska gå på dagis i eckerö istället och då måste han va där hela tiden för han börjar ju förskolan så :p

    SvaraRadera
  3. Okay, tänkte att det lät lite trång med 2 vuxna och 2 barn i en 2:a :) själv har vi ett helt hus med 2 extra rum just nu å endå oroar jag mig över städskåpet som e inne i bebisens blivande rum, haha... ja funderar på var ja ska ha dammsugarn i framtiden,hihi :D /mikkis

    SvaraRadera