14.8.10

-

Idag har kusin konfirmerat sig så vi har varit där och ätit tårtor och annat snask.
Sen blev det stranden för det var så tusikens varmt så vi måsta bara ner i vattnet!
Snart borde pappa och resten komma hem från golfbanan, då ska vi grilla och jag kan knappt vänta för jag är så jäkla hungrig!
Helt sjukt hur mycket jag äter nu jämfört med innan, tidigare orkade jag kanske äta en halv grillkorv om det var det till middag, nu äter jag lätt tre hela korvar, haha :)

På onsdag fyller kusin Fredrik och älskade Robin år, och så ska vi till barnmorskan då också, den fjärde som vi går till blir det, men sen ska vi till Erica igen när hon är tillbaka på Mödrarådgivningen. Och på lördag om en vecka blir lilla gecko Boris 1 år gammal.

Nä nu ska grillen slås på, ha en fortsatt bra lördag :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar