6.8.10

Bodyscrub!

Kom just ur duschen, ha skrubbat hela kroppen med såndär scrubcreme plus skrubbhandske, känner mig renare än någonsin tidigare :)
Ska åka till Sverige med pappa till nån av hans butiker och fixa hem en bärsele, bilstol, bröstpump och kolla på en spjälsäng. I början kör vi med en lite mindre babysäng som jag och mina syskon haft som bebisar.
Tänk att det bara är ~8 veckor kvar nu, (jag tror ju att bebis kommer lite tidigare än beräknat) det känns så underbart att snart är vårt lilla liv här ute hos oss! :D

Löv Pernie

2 kommentarer:

  1. ska bli spännande å få veta om det är en tjej eller kille :) när ja själv förstört överaskningen för mig själv så får ja vänta me spänning på nån annans,hihi :) / mikkis

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, man har så olika tankar om det hela tiden, emellanåt tror jag att det är en flicka och sen kan jag helt plötsligt ändra mig och tro att det är en pojke :)

    SvaraRadera