31.8.11

Bilder ikväll!

Yes, ikväll kommer jag lägga upp lite bilder här, kanske någon väldigt rolig bild :)
Har just ätit frukost och ska snart över till mamma och pappa på fika, har ju morotskaka kvar ännu som jag lagade i förrgår, och den blev underbart god!
Vi ska också till stan en sväng, närmare bestämt till Saliong Eclipse och hämta mina spännen som kommit, ni får se sen vad jag ska ha dom till.

Nellie har börjat säga pappa igen, hon har haft en paus med det sen typ två-tre månader tillbaka, men nu har dom börjat viska det ibland, haha ;)
BARA 6 dagar kvar nu! Håller på längtar ihjäl mig.
Ni vet inte ens vad vi ska göra till Sverige va ? Tror inte jag sagt det, det är inte meningen att ni ska få veta förrän vi kommit hem därifrån heller. Men det är kul, mer kan jag inte säga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar