11.8.11

Fuck You!

Haha, måste bara berätta om härom kvällen när jag visade fingret åt två killar utanför Sparhallen :))

Jag brände iväg till Sparis typ halv 8 för att köpa välling och läsk.
När jag kom inkörandes på parkeringen såg jag hur två killar glodde på mig när jag försökte hitta parkering, dom satt alltså på ena bänken precis utanför ingången.
När jag väl parkerat och var påväg in i butiken satte dom båda sina solbrillor på nästipparna och sänkte huvudena och glodde helt äckligt på mig, och dom försökte inte ens dölja att dom gjorde det heller (!!!).

Gick in och köpte det jag skulle ha och när jag kommer ut igen och än en gång går förbi dom så börjar han ena locka på mig som en jävla katt! Och han andra började göra nå lustiga "kurrljud".
Jag sätter mig i bilen och när jag kör förbi dom vinkade dom helt glatt mot mig varpå jag slänger fram näven med långfingret i högsta hugg åt dom.
Haha, jävla äckel alltså!
Och det var inga peddogubbar utan 20-25åringar :s

1 kommentar:

  1. Hade de varit gubbar hade de varit äckel, men de va ju bara hormonstinna småpojkar :P ta åt dej, milf! :)

    SvaraRadera