20.8.11

Rysskärring ska INTE ha körkort!

Kom körande i Kantarellen-rondellen igår vid middagstid, vi kom från EM-möbler hållet och skulle köra genom rondellen för att komma till andra sidan där man kör upp till Kantarellen och Sparhallen. Och när vi är mitt i rondellen kör en kärringjävel ut mitt framför oss!
Jag tvärnitar och trycker på tutan allt vad jag orkar samtidigt som jag skriker och svär.
Skulle jag inte bromsat hade hon kört rakt in i sidan där Nellie sitter, JÄVLA FITTKÄRRING!

Jag följer efter henne till Kantarellens parkering och Robin babblar på om att "det kan hända vem som helst, alla kan sitta i egna tankar nån gång", MEN NÄÄÄ, man SER SIG FÖR när man kör bil, annars ska man inte ha körkort!
Ställer mig med bilen bakom hennes där hon ha parkerat och väntar på att hon ska stiga ur.
När hon väl gör det så tappar jag helt fattningen och gormar något i stil med ;

SÅG DU ATT JAG HÖLL PÅ KÖRA I DIG FÖR ATT DU KÖRDE UT MITT FRAMFÖR MIG I RONDELLEN ??!?!?!?! HAR DU NÅ FEL ELLER ?! SE DIG FÖR FÖRIHELVETE!

Varpå hon svarar med RYSK fucking brytning ; Jak ser iiintê

NÄ MEN LÄR DIG KÖRA BIL DÅ, DU KAN FAN INTE KÖRA UT SÅDÄR.
KÄRRINGJÄVEL!
Så hoppa jag in i bilen och for till Sparhallen.

Satan vad jag kokade alltså. Tänk om hon kört i Nellies dörr ? Tänk om något hade hänt vårt lilla hjärta ?
Fyfan, hon borde inte få ha körkort.
Men jag har hennes regnr så jag ska kolla om det inte finns nån hemsida där man kan se vems bilen är. Tror knappast det var hennes, är väl nån snuskgubbe som importerat henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar