6.8.11

Vet ni vad jag stör mig på ?

Folk som kopierar sånadär långa texter om allt möjligt skit på Facebook och tror att det är någon vits med det ?

T.ex ;
Min mamma är bäst, om du tycker detsamma om din mamma så klistra in detta på din status!

What ?! Förstår bara inte, okej visst om ens morsa är bäst, men behöver hela världen veta det då ?

Och när vi nu ändå är på ämnet Facebook så kan jag passa på att dela med mig av ett annat störningsmoment ;

"Ska på jobb om 5 minuter"
*En halvtimme senare*
"Har 6 timmar kvar att jobba"
*6 timmar senare*
"Slutar nu, ska sätta mig i bilen och åka hem"
*Halvtimme senare*
"Kom hem nu och ska äta middag"
*Halvtimme senare*
"Just ätit och ska lägga mig på soffan nu"

Jaa ni fattar väl vad jag menar ?!
Haha så jävla störande!
Don't you agree ? :)

1 kommentar: