14.8.11

Hard work work

Näeee, inte så värst.
På torsdag fyller Robin år, och jag har INGEN aning om vad jag ska ge honom. Han har ju typ allt ? Och jag har inga pengar, det lilla jag har sparar jag till 5:e september. Bara tre veckor kvar dit och då åker jag och Hannah till Sverige, wihihi. Längtar såååå! Hoppas vi hinner hem med tidiga färjan bara, vill hem med vår nya familjemedlem så fort som möjligt ;)
Funderar på om Nellie ska få komma med också, det är ju en måndag = Svårt att få barnvakt, om inte någon vänlig själ därute ställer upp ? :)

Men hon tar ju knappast någon skada av att åka till Sverige en par timmar! :)
GPS ska vi få låna av Hannahs pappa också, och tur är väl det! Annars kanske vi blir borta i flera dagar 8)

Nu back to work. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar