1.1.12

Aah vilken härlig morgon, och bra start på det nya året! Igår var vi hos ma&pa med goda vänner och åt gott och sköt fina raketer. Jag tog några avstickare under kvällen för att åka och skjutsa folk till höger&vänster, fick ihop över 100€ så det var ju inte helt fel, och körde knappt upp 15€ så ;)
Igår var också första gången som vi hade Zazoo med oss någonstans, yep han var med hos ma&pa, fast det är högst troligen en hona måste jag väl passa på att tillägga! Vi satte upp en pinne i taket ovanför oss och där satt hon så snällt och tuggade på sina snören hela kvällen. Och det var inte alls några problems att få in henne i transportburen, vilket jag trott att vi skulle få duktiga problem med!
Nellie och jag ha just vaknat och tittar i en bok samt på hennes kramdjur, det är nån bil som står igång här nånstans i närheten och det är jävligt störande motorljud måste jag säga.
Idag blir det bara lugnt, vi ska nog börja packa lite eftersom vi inte gjort det ännu.
Gott nytt år på er!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar