30.1.12

Jag har sppärr, hihihihih

För annars blir mina telefonräkningar skyhöga och det undviker jag gärna :)
Så nu kan jag varken messa/ringa någon annan än mami och Robin och så kan jag inte heller surfa så nu vet ni varför jag inte kommer uppdatera förrän typ om nån vecka. 5e Februari tror jag spärren går upp så..

Idag har jag och Nellan vart ute och gått, hälsade på pappan som jobbar för fullt i huset.
Fick dock världens jävla foglossning och ryggont av den korta promenaden, även om det kändes bra medan jag gick men nu efteråt ångrar jag mig!
Gick in i vecka 33 idag och nu känns det som att "Aaah, bara sista slutrakan kvar nu!"
Snart får vi äntligen träffa vår lilla krumelur, som jag fortfarande tror är en flicka. Den rör sig väldigt mycket iallafall, bökar och vrider runt och sprattlar mest hela dagarna. Och så vaknar den på nätterna när jag är upp och kissar så då får jag ligga och vänta på att den har somnat om innan jag själv lyckas med det :p

Nellie några timmar gammal :)
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar